شعب فروشگاه

تماس با ما

صفحه نخست

مقالات

شخصیت شناسی از روی لباس پوشیدن!

شخصیت شناسی علمی قابل توجه امروزه است برای خیلی از کازهای روزمره قطعا به کار می رود.

یکی از راه های تشخیص شخصیت شناسی طرز لباس پوشیدن فرد است.

توصیه می‌کنیم در انتخاب لباس آگاهانه قدم بردارید،

چرا که برداشت دیگران از شخصیت شما تا حد زیادی به لباسی که می‌پوشید بستگی دارد.

این طور نباشد که لباسی را فقط برای اینکه مد شده به تن کنید، بلکه قبل از هر چیزی از خودتان بپرسید آیا این مد اصلا با شخصیت من جور درمی‌آید؟

بسیاری از چیزهایی که در روان آدمی می‌گذرد به دلیل عادات رفتاری و هنجارهای اجتماعی مجال بروز پیدا نمی‌کند.

اما طرز لباس پوشیدن از جمله معدود شاخص‌هایی است که اطلاعات زیادی را پیرامون شخصیت و جهان‌بینی هر فرد در اختیار بیننده قرار می‌دهد.

ما در این مقاله به چند تا از پوشش ها و شخصیت این نوع پوشش ها می پردازیم.

افرادی که کلاسیک میپوشند.

معمولا اکثرکلاسیک پوش ها افراد رهبر و دارای اعتماد به نفس هستند.

اهل مطالعه هستند و معمولا درونگرا و آرام هستند، به لباس های ساده بیشتر تمایل دارند و اغلب در چهارچوب و اصول قدم برمیدارند و اکثر وقت ها از رنگ های خنثی و یا نود در استایل خود استفاده میکنند.

کلاسیک پوش ها بیشترین تمایل را برای خرید برند های اصیل دارند مانندDior ،Gucci ،louis Vuitton ، دارند و معروفترین سلبریتی ها که تمایل به خرید از این نوع برندها و این نوع پوشش کلاسیک دارد ویکتوریا بکهام،کیت میدلتون و...هستند.

 

افرادی که اسپرت میپوشند.

استفاده از لباس ها و کفش های ورزشی به دیگران نشان می دهد که شما ورزشکارید و مراقب بدنتان هستید.

افراد دارای استایل اسپرت اغلب افرادی با اراده ودارای روحیه جسور و جنگجویانه هستند.

ناجی ، شجاع و ایثارگر از ویژگی این افراد است.

اسپرت پوش ها خلاق و اجتماعی و البته راحت طلب هستند. عاشق سفرند و وقتی طبق روال عادی مجبور شوند در یک مکان مدت طولانی بمانند بسیار کسل و خسته می‌شوند.

نیاز دارند همیشه در بین افرادی باشند که به آنها احترام گذاشته و دوست‌شان دارند.ا

سپرت پوش ها اغلب از برندهایی با شخصیت قهرمان و قدرتمند استفاده می کنند.

برندهایی مثل Nike ، Adidas، New Balance، و ..آیکون استایل هایی که پیرو این سبک هستند عبارتند از: ماریا شاراپوا، سلنا گومز،سرنا ویلیامز و ...

 

 

افرادی که رنگ هیجانی و یا جیغ میپوشند.

رمانتیک ها عموما  افرادی مغرور و زود رنج اند. 

همچنین افرادی بسیار جذاب،شایسته و معقول. افرادی رویایی هستند و در فضایی شاعرانه زندگی می کنند.

آنها بسیار ظریف، اجتماعی و ساده پسند هستند. رمانتیک ها بیشتر علاقه مند به لباس های تنگ و باز با رنگ های سفید، مشکی، قرمز و رنگ های هیجانی هستند. اینکار را برای جلب توجهو مورد تحسین قرار گرفتن انجام می دهند. 

 این افراد بشدت سر شار از انرژی مثبت وعشق و بالندگی اند.

می توان از برندهای رمانتیک  که بر پایه زیبایی و احساسات استوار شده اند و بیشتر با قلب ها سر و کار دارند تا مغزها، به آلفا رومئو و Chanel، Dior، Tiffany.. و آیکون استایل های این سبکآدری هپبورن، مرلین مونرو، گریس کلی،مونیکا بلوچی و ..اشاره کرد.

 

افرادی که لباس تک رنگ میپوشند.

افرادی که لباس های تک رنگ می پوشند و تنوع زیادی در لباس پوشیدن شان ندارند و در کل لباس هایی را انتخاب می کنند که در مدل های ساده و رنگهای خنثی باشد تا به چشم نیایند ،

 افرادی بسیار گوشه گیر ودرونگرا هستند که فعالیت های انفرادی را ترجیح می دهند زیرا با دیگران به ندرت ارتباط برقرار می کنند.

این دسته از افراد نسبت به انتقاد یا تحسین دیگران بی تفاوتند.

آنها هیچ گاه دوست ندارند لباس هایی با طرح شلوغ بپوشند و معمولا تعداد لباس های شان متعدد نیست و رنگ های جیغ و شاد را انتخاب نمی کنند ، آنها لباس های جین، و اسپرت و بسیار ساده را می پسندند.

 

افرادی که لباس غیر معمول میپوشند.

پانکی ها  تمایل به جاه طلبی، شکستن مرزها و قواعد،به رخ کشیدن قدرت و رقابت دارند .

همچنین این افراد دارای شخصیتی ریسک پذیر، سرسخت و مرموزی هستند.

پانکی ها یا راک استایل ها از پارچه های خشن،نامتجانس و چرم، رنگهای مشکی و تیره،آرایش های خاص ،  مدل و رنگ موی متفاوت و زیورآلات بزرگ، چشم گیر و براق استفاده می کنند.

برند دیزل و هارلی دیویدسون مصداق بارزی از کهن الگوی “قانون شکن” در دنیای برندهاست.از آیکون استایل های این سبک می توان به لیدی گاگا،pink،کیتی پری، ژوان استفانی و.. اشاره کرد.

 

 

افرادی که مانند بقیه لباس میپوشند.

افرادی که مانند بازیگران سینما و تلویزیون و هر شخصیت دیگری لباس می پوشند و یا با فردی دیگر به خرید لباس می روند تا او برایشان لباس انتخاب کند و در لباس پوشیدن علاقه و نیاز خودشان را در نظر نمی گیرند ،

افرادی بسیار وابسته هستند که به توانایی های خود مطمئن نیستند و دائم از دیگران تقلید می کنند تا مورد تایید دیگر افراد قرار گیرند .

این افراد مسئولیت خود را گردن دیگران می اندازند و دائم به تایید دیگران نیازمند هستند بنابراین نمی توانند به تنهایی زندگی نمایند و از طرد شدن توسط دیگران ، ترس دارند بنابراین خیلی راحت به دیگران اجازه می دهند که حقوق شان را پایمال کنند.

این افراد وابسته معمولا پیرو مد هستند.

و هنگام انتخاب، خرید لباس نظر شخصی که به آن وابسته هستند برای شان اهمیت دارد و دائم نظر او را درباره لباسشان می پرسند.

 

 

چندین نوع از این دسته افراد را بررسی کردیم اگر شما از این نوع شخصیت ها هستید عکس استایل خود را برای ما بفرستید.

 

 «استفاده از مقاله یhttps://bornosmode.com/blog/%D8%B4%D8%AE%D8%B5%DB%8C%D8%AA-%D8%B4%D9%86%D8%A7%D8%B3%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%B1%D9%88%DB%8C-%D8%B7%D8%B1%D8%B2-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3-%D9%BE%D9%88%D8%B4%DB%8C%D8%AF%D9%86/ »